چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 5 تیر 1400/ شماره 310
قیمت های جهانی؛ ترکیبی از کاهش، بدون تغییر و افزایشی،رشد بی وقفه دلار نیمایی،صعود دلار صرافی به کانال 24 هزار،افزایش دسته جمعی قیمت های بازار،پایان هفته‌ی برنت با رکوردی جدید،صعود شاخص کل به 1 میلیون و 230 هزار

قیمت های جهانی؛ ترکیبی از کاهش، بدون تغییر و افزایشی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، امروز هم جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 25 ژوئن 2021، در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، گروه های پلیمری در بعضی از بازارها افزایشی و یا بدون تغییر و در برخی، کاهشی هستند.

گروه پت بطری، پلی استایرن معمولی، گروه های افزایشیِ جدول و گروه های ABS و پلی استایرن مقاوم کاهشی را تشکیل می دهند. گروه پی وی سی بدون تغییر است.

رشد بی وقفه دلار نیمایی
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 20 هزار و 923 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ دلار قیمت های پایه یکشنبه، به 329 تومان افزایش رسید. نکته مهم دلار نیمایی امروز میانگین روزانه است که از کانال 20 هزار و 700 تومان به کانال 21 هزار و 100 تومان صعود کرد.

میانگین هفتگی نیز به 20 هزار و 900 تومان رسید. فردا یکشنبه، 6 تیر، چهاردهمین قیمت های پایه‌ی محصولات پتروشیمی، در حالی اعلام می شود که نیما تا امروز، 329 تومان افزایش داشته و قیمت های جهانی نیز ترکیبی از کاهش و افزایش هستند.

صعود دلار صرافی به کانال 24 هزار
دلار صرافی ملی که هفته گذشته را با 217 تومان افزایش و در قیمت 23 هزار و 844 تومان به پایان رساند امروز به دنبال صعود دلار آزاد، روند افزایشی داشت و با 194 تومان افزایش تا ساعت 15.00، 24 هزار و 38 تومان قیمتگذاری شد.

دلار آزاد هم از شب گذشته در کانال 24 هزار تومان صعود را آغاز کرد و امروز به 24 هزار و 500 تومان رسید تا اختلاف صرافی و آزاد به 462 تومان برسد.

افزایش دسته جمعی قیمت های بازار
رشد دلار نیمایی از یکسو و دلار صرافی از سوی دیگر، باعث شد قیمت های بازار، صعودی شوند. رکورددار افزایش قیمت های امروز، گروه پ پ های نساجی بودند که بین 200 تا 1000 تومان نسبت به قیمت های پنجشنبه رِشد کردند.

گروه سبک فیلم نیز بعد از پ پ ها بیشترین افزایش را داشت و 300 تا 650 تومان رشد کردند.

پایان هفته‌ی برنت با رکوردی جدید
معاملات برنت که روز دوشنبه هفته قبل با 73 دلار آغاز شده بود، روز جمعه و در پایان کار بازارهای جهانی، با 3 دلار افزایش و 76 دلار پایان گرفت. نفت آمریکا هم موفق شد به 74 دلار دست پیدا کند. قیمت پایانی برنت: 76 دلار و 18 سنت.

صعود شاخص کل به 1 میلیون و 230 هزار
شاخص کل بازار سرمایه که هفته گذشته را با 65 هزار واحد افزایش به پایان بُرد، امروز و اول هفته را نیز افزایشی آغاز کرد و با 20 هزار و 729 واحد افزایش، به 1 میلیون و 233 هزار صعود کرد. 


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟